søndag den 5. august 2012

Frøken lærer part 2!

YEEES!  I går modtog jeg et meget ventet brev. Og i det brev stod der (sgu fandeme) at jeg er blevet optaget på Zahles Lærer seminarium. Jeg er helt rundt på gulvet og lidt forvirret over alt det, der skal ske. Jeg starter d. 27. august - om 22 dage... Shiiet. Og ham snacksel starter allerede d. 20. Endnu mere shit. Så er min barsel forbi, meget hurtigere end forventet. Jeg er dødsangst. Men det skal nok blive godt, alt det nye. Gider virkelig bare ikke aflevere min lille nisse... Hold nu kæft hvor er det vildt. For bare tre måneder siden, troede jeg ikke, at det var muligt, at jeg nogensinde skulle få en uddannelse. Og nu er jeg optaget. It's crazy.
Ud over det, har jeg vildt optur over en grønthandler, jeg opdagede på Blågårdsgade i dag. Jeg gik shop-amok i frugt og bær - og verdens bedste ingefærslik - og alligevel blev det kun 80 kr. Mega sweet. Har fundet en ny grøntsags dealer ;-)

Håber I har haft en dejlig weekend. Nu vil jeg nyde de næste to dage, hvor min mand har fri og vi skal have masser af familie tid. Endelig.

IJ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar