tirsdag den 31. juli 2012

Frøken Lærer.

Nå nu blev det skide sent (i forhold til min sengetid) men ham Axel gad ikke rigtigt at sove. Som I måske ved, (hvis I læser med??) har jeg søgt ind på læreruddannelsen i år. Natten til mandag hvor brevet skulle komme, kunne jeg slet ikke sove og jeg havde det fysisk dårligt..... Jeg har været så heldig, faktisk at få en standby plads, på trods af, at mit gennemsnit er seriøst dårligt. Jeg snakkede med optagelseskontoret, som fortalte at de, de sidste fem år, har fået ryddet standby pladserne inden studiestart!! Så måske jeg faktisk KOMMER IND i år!? Wow. Det havde jeg ikke set komme. Og føler mig pludselig pisse stresset og der er mange ting, som lige pludselig skal falde på plads. FUCK. Men jeg er da også mega stolt, tænk at jeg kom ind. For en måned siden troede jeg ikke, at det var en mulighed. Så hvis jeg kommer ind - hvilket jeg ikke ved hvornår jeg gør.. Så skal Axel i vuggestue... IH! Det er sgu hårdt. Tænk at give slip på min lille guldklump. Nu lyder det hele negativt, det var ikke meningen. Jeg er virkelig glad. Og ikke mindst lettet. Endelig har jeg bare en lille idé om hvad der skal ske med mit liv. Og det er noget godt. Noget rigtig godt.
IJ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar