onsdag den 25. september 2013

Commitment!

Jeg ville bare lige tjekke ind og sige hvor skønt det er, at der faktisk er nogen derude, der læser med! :-) det er en ret hyggelig fornemmelse.
Jeg har i dag haft en hvid (!) sweater på, hele dagen endda og så uden at (fucking) spilde!! Og der må jeg bare sige, at det er en ret stor ting for mig, der generelt bare spiser virkelig grimt, sviner og spilder. Og hvis det ikke er mig, ja så er det Axel.
Hvor mange strømpebukser er der ikke gået til spilde pga. hans sko med klister-lukning... Åhh!! Anyways, ville bare fortælle jer om min total lige gyldige, men dog meget succesrige oplevelse i dag. Talk about commitment - altså med sweateren.
Nu vil jeg soooove. Jeg er så træt efter en rigtig dejlig, men rigtig lang dag.
Jeg har første praktikdag i morgen! Og ryster lidt i bukserne, men på den spændte måde. (?) haha.
IJ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar