fredag den 21. september 2012

Weekend!

Vi sov mega længe over os i dag! Ups. Utroligt at man kan det, med sådan en lille snøvsen ikke? ;-) vi havde i stedet den dejligste morgen fordi vi droppede forlæsninger og prioriterede hygge i stedet. Vi kommer slet ikke til at være sammen med Frederik denne weekend, øøøv. Han skal arbejde. Axel blev afleveret og jeg gik faldt i søvn igen da vi kom hjem. Og har ærligt ikke sovet så tungt (eller godt) siden før jeg var højgravid. Vågnede først da jeg skulle hente fidusen igen!? Skønt! Han havde heldigvis haft en dejlig dag og var glad da jeg kom. Vi havde den sjoveste tur hjem, hvor vi grinede af Axel, der har lært, at hive sine sokker af og godt ved, at han er fræk når han gør det. Så sad han med et brød i den ene hånd og sokken i den anden, sendte mig "haha se mig-blikket" og grinede stort. GOD I love him. Og ja, for at det ikke skal være løgn.. Så efter at have spist lidt og leget... Så faldt vi begge i søvn igen. Den sygdom og de søvnløse nætter har åbenbart taget hårdere på os begge end jeg troede.
I morgen skal vi til dobbelt fødselsdag hos mine søde fætre og vi GLÆDER os!!!
God weekend herfra, vil personligt nyde hver bid af den :-)
IJ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar