tirsdag den 4. september 2012

Update.

Det der med at glæde sig en hel dag, til at hente sin lille trold i vuggeren og så finde ud af, at han sgu sover, når man kommer løbene ind, med glædeståre på vej... Fail. Hold nu kæft hvor jeg bare savner den lille hænge abe i løbet af sådan en dag. Og jeg synes, at det er lige svært, at aflevere hver eneste gang. Jeg har slet ikke fortalt om min spændende studiestart og alle de seje ting, vi allerede har gang i. Jeg må jo indrømme, at jeg ikke havde forventet det store. Men det er SÅÅÅÅÅ FEDT!! Wow wow wow. Og det er fedt, at være en del af noget med den samme slags mennesker, som en selv. Jeg elsker det allerede. På trods af (meget) dyre bog indkøb og KÆMPE afsavn af baby. Det er fedt, at have en hverdag, en rigtig familie hverdag. Og det, at skulle få det hele til at gå op, er så skønt når det lykkes.
Og nu sidder jeg på en bænk uden for vuggestuen og venter på min dreng skal vågne - KOM NU ALTSÅ!? Glæder mig til en afslapnings dag med mine to drenge. Der har været så mange gode og sjove ting i den sidste uges tid og det irriterer mig, at de ikke er kommet på bloggen (hvorfor skriver den ikke sig selv ud fra mine tanker??) MEN det må jeg se, om jeg ikke lige kan få tid til.
God tirsdag herfra.
IJ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar