søndag den 26. august 2012

Man ved, at man er distræt, når man har glemt et arrangement man ellers har set frem til, og skrevet ind i sin fysiske kalender og på computeren!! Og ja, det er Louisiana Literature, som var i denne weekend, jeg taler om. Øv øv. Havde sådan glædet mig til, at høre oplæsning fra Jonathan Safran Foer, Naja Marie Aidt og Christian Jungersen. Nå men sådan blev det ikke.. MEGET typisk mig.
Til gengæld! Jubi yay, der var søndags åbent i butikkerne i dag, hvilket betød, at det ikke var en normal kedelig søndag. Frederik er ofte på arbejde om søndagen og det kan godt være en seriøs lang dag, hvis alt er lukket og slukket. Så i dag tog Axel og jeg til Fisketorvet, af den simple grund at det var der, at Søstrene Grene havde åbent ;-) jeg kan ikke beskrive med ord, hvor højt jeg elsker den butik. Og hold da op, hvor blev jeg positivt overrasket over Fisketorvet, jeg kommer der aldrig ellers. Men det var helt skønt. Axel sov gennem alle butiks besøgene og vågnede så fint op, da jeg var færdig med det hele. Så delte vi frugt og vand og kiggede på fiskene, i det kæmpe store akvarium. Nå men hvad jeg egentligt ville frem til var, at jeg i viiiiiiiiirkelig lang tid har ønsket mig denne (eller sådan en lignende) bare i mint/pastel grøn fra Acne, men når man er mor og på SU, har man altså ikke tusindvis kroner. Derfor var min lykke gjort i dag, da jeg var i H&M for at kigge og jeg så fandt én nærmest magen til - eller for mig - i hvert fald lige så god!!! Jubi yay. Den kostede 199 kr. og ja, jeg købte den altså. Det har været et ønske i så lang tid og jeg er bare SÅ GLAD nu. Tænk at man kan være så heldig :-) Udover den, fandt jeg, hvad jeg ledte efter i førnævnte Søstrene Grene, nemlig en Termo ''kande'' i den fineste grønne farve med ugler på! Endnu et fund. Nu hvor jeg starter i skole, bliver jeg jo nødt til stadig, at have min daglige kaffe dosis (læs: drop) Og det er jo en skide smart måde, at spare penge på. Og den virker endda, har testet her til aften. Jeg føler mig som en meget beriget kvinde i dag, med to så fine fund. Nu kommer min mand hjem om lidt, min søn sover og jeg starter (SGU) på studie i morgen.

IJ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar