lørdag den 11. august 2012

Gå nu væk...

Øv. Jeg er i virkelig dårligt humør og hvad jeg ellers troede, ville blive en dejlig dag, er indtil videre bare... En pisse irriterende lorte dag. Jeg har brugt 40 minutter på hovedbiblioteket på at printe ET papir ud, fordi vi ikke har mere blæk, i printeren derhjemme. Og de har åbenbart lavet et "smart" system på biblo... Som ingen mennesker fatter. Ih! Købte en kaffe og bevægede mig ud på strøget, selvom jeg ellers aldrig er der, pga alt for mange mennesker og stress.... Det skulle jeg aldrig have gjort. Skyndte mig ned i sidegaderne igen og var ved, at vælte Axels vogn, fordi det er svært, at køre hurtigt med den på brosten. Hvilket selvfølgelig resulterede i, at jeg spildte (kold) kaffe ud over Axels dyne.... Ih! Gik ned forbi Holmens kirke og der kom en bryllupsbil kørende forbi. Det fik mig til, at savne Fredrik endnu mere end jeg i forvejen gør. Og blive endnu mere bitter, over alle de glade familier, der er sammen på denne solskins lørdag. Og jeg er bare alene. Buh-freaking-huh.... Sætter mig langt om længe på en bænk, i nogenlunde ro ved den stille del af kanalerne. Og så kommer der gudhjælpemig turister og spørg om vej! NEJ. Det er jeg ikke lige i humør til. Og nu svømmer der en svane bagved mig og hvæser. Hm. Ikke min dag. Heldigvis har Axel sovet i næsten 3 timer nu og igennem alt det dumme...
Søndag kom nu, så Frederik er hjemme og jeg ikke er sur mere.
- Axel er lige vågnet og har givet mig det største smil... Jeg er alligevel en heldig mor.

2 kommentarer:

  1. Du er en vanvittig heldig mor at ha sådan en lille lækkerbisken af en søn

    SvarSlet
  2. Tak :-) ja heldigere bliver man vist ikke.

    SvarSlet