onsdag den 4. juli 2012

Love life!

I dag har solen skinnet så skønt hele dagen og jeg har virkelig nydt det og fået en masse ny energi. Frederik har desværre været på arbejde hele dagen, men vi nåede heldigvis, at spise morgenmad sammen, alle tre. Det er noget jeg sætter stor pris på, i en ellers lettere kaotisk hverdag. Efterfølgende var Axel og jeg ude og gå en tur gennem Nørrebro, og jeg fik tid til at tænke mens han sov i sin lille vogn. Fik handlet en masse gode og sunde (for en gang skyld) ting ind og havde det så godt. Vi lavede smoothie til mig og grød til Axel. Fik en dejlig lur og legede med Axels bog om dyr. Og som I kan se på billederne, lavede vi frugt pandekager til aftensmad. Har bare valgt et par billeder der opsummere min dag .. Den har været fyldt med lethed og overskud og det er en sjældenhed. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar