tirsdag den 24. juli 2012

Jeg har simpelthen haft den dejligste dag i dag. Frederik skulle åbenbart møde senere end forventet på arbejde og det gav os to timer i morges, til at spise sammen og lege med Axel. Mødtes med en veninde på sankt hans torv og vi gik en tur ved søerne. Hun har været ude og rejse i næsten et år, og det var skønt, at få snakket om alle de nye ting i livet og hvad vores tanker er, omkring fremtiden. Og skønt at have hende for sig selv, endelig, efter lang tid. Axel er blevet for stor til sin Bugaboo barnevogn, som vi ellers har været skide glade for. Så i dag tog jeg mig sammen og splittede den ad og lavede den om til ''klapvogn'' - følte mig som en power-mum! :D Tror han syntes, at det var skønt, at sidde dér på sin trone og spejde ud over København, da vi kørte afsted. Og så var det endda så lækkert vejr, at han kunne have bare tæer og arme. YAY! Han er af en eller andet grund, begyndt at sove mega længe, både formiddag og eftermiddag!? Dejligt, men savner ham jo pludselig, når han sådan er begyndt faktisk at sovei længere tid! Får læst og skrevet og ryddet op.. Ting som ikke skete før. Har for resten læst Helle Helles nye roman færdig nu og må sige, at jeg faktisk manglede noget mere handling og spænding desværre. Jeg var forbi en genbrugsbutik i dag og købte en gammel serveringsbakke, dernæst i røverkøb og købe maling mm, så jeg kan 'sætte den i stand' .. Glæder mig til at vise det færdige resultat. Nu vil jeg slappe af og RYDDE OP, da Axel sover. Hurra.
IJ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar