søndag den 22. juli 2012

Home again.

Ja, så er vi tilbage på Nørrebro og det er bedre end forventet. Vi har haft en dejlig og meget afslappende dag med tid til hinanden, bare os tre. Axel har fået en lille tand, så han bider mig når han spiser.. Mindre skønt ;-) til gengæld fandt jeg i dag ud af, at en af mine gamle bedste veninder fra Jylland, flytter til København næste weekend! What up, det er S K Ø N T! Kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er for det. Glæder mig til at se hende. Desværre slog det mig også i dag, at hvis jeg kommer ind på uddannelse, så er min barsel (selvfølgelig) slut... Og det indebærer, at min lille bitte skat, skal ud i verden og i vuggestue. Alene uden sin moar. Og selvfølgelig kan han klare det, det er bare mig, der er skide bange for, at give slip og undvære og gå glip, af så mange timer af hans lille liv. Jeg frygter virkelig den dag, jeg må være stærk og aflevere ham til en fremmed, der skal passe på det mest dyrebare i min verden. Men alle mødre gør det, og så kan jeg vel også. Men det er ikke sjovt... Selvom jeg jo gerne vil i gang med den uddannelse. Det kom bare så pludseligt, at så var der under en måned tilbage, til at tilbringe hver time sammen. Hm, det skal nok blive ok.. Det er jeg nødt til at sige til mig selv. Godnat kære København, godt at være tilbage.
IJ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar