mandag den 2. juli 2012

Endelig er alle Frederiks eksaminer overstået og vi kan alle tænke på noget andet og ikke mindst slappe af. (!) Jeg har i lang tid været mere eller mindre uinspireret og stresset og bare haft dårlig samvittighed over, at kigge på et blankt dokument hver eneste dag, uden at kunne få noget ordentligt skrevet ned. Men nu er jeg kommet til den konklusion, at det simpelthen ikke nytter, at tro, at jeg hver gang skal skrive en kæmpe lang smøre, som ingen alligevel læser. Så NU prøver jeg, at opdatere små ting og flere billeder. (Selvom det er svært at stoppe, når man først er i gang.) Desuden har de sidste mange indlæg været om, hvor lidt jeg egentligt blogger .. Boring.
Nu er sommeren forhåbentligt kommet for at blive og det samme er min blog. (?)

IJ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar